شناسهٔ خبر: 14493 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام :

پروژه‌های اربعین در مرز مهران آماده بهره‌برداری است/ دسترسی آزاد به اطلاعات باعث اعتماد شهروندان می‌شود

کمال الدین میرجعفریان مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ضمن اشاره به پروژه‌های آماده بهره‌برداری در این استان که به منظور رفاه حال زائران اربعین زودتر تا پیش از نیمه آذرماه افتتاح می‌شود، به مزایای دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات پرداخت و حاصل آن را شفافیت در برابر افکار عمومی و جلب بیشتر اعتماد شهروندان خواند.

سید کمال الدین جعفریان در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: به منظور دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات اداره راه و شهرسازی ایلام اطلاعات طبقه بندی نشده را در پرتابل مربوط به این اداره قرار داده‌ایم که شهروندان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی اداره به اطلاعات مورد نیاز خود به‌طور مستقیم دسترسی داشته باشند.

وی نتیجه این اطلاع رسانی را شفاف سازی در برابر افکار عمومی دانست و افزود: به این ترتیب شهروندان متوجه می‌شوند که ما کار پنهانی نداریم و از این طریق اعتماد آنان به ما و کارهای صورت گرفته یا در دست اجرا جلب می‌شود.

استقبال از زائران اربعین

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام همچنین با اشاره به پروژه‌های آماده بهره‌برداری این اداره گفت: به‌منظور رفاه حال زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین و جلوگیری از تکرار مشکلاتی که سال گذشته گریبانگیر این عزیزان شد، چندین پروژه برای محور بین شهر مهران و مرز عراق در نظر گرفته شد که هم اکنون این پروژه‌ها آماده بهره‌برداری است و انشالله به‌زودی افتتاح خواهد شد.

وی عمده ترین کار انجام شده در این محور را تبدیل جاده کم عرض دو طرفه به بزرگراه ۴ خطه دانست و ادامه داد: در این مسیر ۱۶ کیاومتری قبلا یک پل ۵ دهنه ۲۰ متری وجود داشت به نام پل زائر که پس از تعریض جاده یک پل دیگر به موازات پل قبلی ساخته و در محل نصب‌شد.

جعفریان افزود: در انتهای این بزرگراه میدان بزرگی ساخته شده‌است که ترافیک را بین گمرک، پایانه مسافری و پایانه نفتی توزیع می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه این پروژه‌ها آماده بهره‌برداری است و به زودی افتتاح می‌شود، میزان اعتبار صرف‌شده در اجرای آنها را ۴۰ میلیارد تومان ذکر کرد./

نظر شما